VVCS kiest voor samenwerking met Happy Leads

1 maart 2017

De Vereniging van Contractspelers (VVCS) gaat voor haar online marketing- en communicatieactiviteiten samenwerken met Happy Leads. Het in Eindhoven gevestigde bureau gaat aan de slag met verschillende social media activiteiten.

Ook wordt er een start gemaakt met de structurele inzet van e-mailmarketing voor communicatie met de leden van de spelersvakbond.

Danny Hesp, voorzitter van de VVCS: “We willen de communicatie met onze achterban verder professionaliseren en optimaliseren. We denken dat we in samenwerking met Happy Leads mooie stappen kunnen gaan zetten in het online kanaal. Tijdens de kennismakingsgesprekken hebben we een zeer goede indruk gekregen van hun expertise en toegevoegde waarde. Hun specialisten op het gebied van social media en e-mailmarketing kunnen ons direct vooruit helpen.” 

Mathijs Visser, algemeen directeur Happy Leads: “We zijn erg trots op de samenwerking met de VVCS. Erg mooi dat we mogen gaan helpen met het realiseren van de communicatiedoelstellingen van de Vereniging van Contractspelers via het online kanaal. We gaan verschillende social media kanalen inzetten om meer zichtbaarheid voor de VVCS en haar producten en diensten te krijgen. Ook gaan we structureel communiceren met de leden en de doelgroep van de vereniging via e-mailmarketing. Als voetbal- en sportliefhebbers hebben we daar natuurlijk super veel zin in!”

Happy Leads (link: www.happyleads.nl) werkt onder meer voor Carglass, Grando Keukens & Bad, ECI, KWF, Nierstichting, Persgroep, Wereld Natuur Fonds, Bakker Hillegom, Woonexpress en Prinses Beatrix Spierfonds.